Hiljuti ilmunud artiklis väidab Selver, et loomakaitseorganisatsioon Nähtamatud Loomad esitab nende kohta valeväiteid ja nimetab oma klientide tagasisidet “trollimiseks”. 

Nähtamatud Loomad on taasalustanud avalikku kampaaniat Tallinna Kaubamaja Grupi ja Selveri suhtes. Põhjuseks see, et Grupi ettevõtted ei ole nõus loobuma puurikanade munade müügist aastaks 2025, nagu nende konkurendid juba teinud on.

Artiklis kommenteerib olukorda Selveri kommunikatsioonijuht Rivo Veski. Ta väidab, et Nähtamatud Loomad esitab Selveri kohta valeväiteid ja et Selver vaatab sortimenti üle pidevalt ning müüb seda, mida nende kliendid soovivad. Samuti nimetab Veski Selverile laekunud klientide tagasisidet “trollimiseks”. 

“Nähtamatud Loomad tegeleb avalikes huvides, mis tähendab seda, et me esindame Eesti tarbijate ja Selveri klientide huve. Viimase Kantar Emori poolt läbi viidud uuringu andmetel ei poolda 70% Eesti elanikest kanade kitsastes puurides pidamist,” ütleb Nähtamatute Loomade korporatiivsuhete juht Sirly Meriküll. “Meilt uuritakse pidevalt, kas Selver ja Tallinna Kaubamaja Grupp on otsuse puurimunadest loobuda juba välja kuulutanud, nagu paljud teised jaeketid seda juba teinud on. Selver võiks võtta vastutuse ning klientide tagasisidet tõsiselt.” 

Samuti lükkab Meriküll ümber väite, nagu oleks TKM Grupi ning Selveri juhatus Nähtamatutele Loomadele kohtumistel ühiseid lahendusi välja pakkunud. “TKM Grupp on meid viimased mitu kuud ignoreerinud, jättes vastamata meilidele ning ignoreerides enamikke kõnesid. Hiljuti Rivo Veskile helistades lubas ta meiega vestlust kirja teel jätkata. Seda aga juhtunud ei ole.”
“Puurivaba suund on maailmas selges tõusutrendis ning Eesti ei ole erand. Üle maailma on puurimunadest loobumisest teatanud juba pea 2000 toidusektori ettevõtet. Eestis on neid ca 90, s.h 40% jaekettidest. Loomade heaoluga arvestamine on osa vastutustundlikkust ettevõtlusest, mida ka TKM Grupp ja Selver väidavad end praktiseerivat. Kahjuks ei kajastu see aga nende tegudes,” kommenteeris Meriküll.